vrijdag, december 21

Het beste moet nog komen

vind ik positiever klinken dan 'Het ergste is al geweest'...

't Is een week vol terugblikken, voor we verder kunnen kijken naar 2008.
Raf Coppens, Hugo Matthijsen, Wouter Deprez, Bert Kruismans, Philippe Geubels en Pieter-Jan Desmet met knap strijkkwartet, namen voor Radio1 het voorbije jaar op de korrel. Wij waren er als bevoorrechte getuigen bij, de gewone luisteraars krijgen het de komende dagen te horen. En er mocht gelachen worden...













Ik was in het stijlvolle gezelschap van een goede vriendin. Het resultaat van een populariteitswedstrijd ('Waarom ben ik je beste vriendin?' was de vraag, het felbegeerde ticket de inzet. Veel lieve antwoorden heb ik gekregen, een echte opsteker voor ondergetekende ;-). De winnares en ik vormden alvast een perfecte combinatie.
Met een goed voornemen voor 2008: 'Dat moeten we toch meer doen hé!'

Geen opmerkingen: