zaterdag, december 8

G & T Sint


De verjaardag van Sinterklaas, zoals dat hoort, op de avond van 5 december, gevierd met de turnbrigade bij een Gin&Tonic, een witte wijn, een rode en een theetje.


In het naar huis gaan, de kerstman al tegengekomen.
En ik heb nog lang niet genoeg van mijn goedheilig man!
Het enige leuke aan een vroege kerst en onontkoombare kerstmarkt is het reuzenrad 'by night'. En als ik in de stemming ben, de schaatsbaan. Maar dan mag je niet te veel nadenken bij de CO2-uitstoot voor het koud houden van het ijs.
Deze blog heet My Favourite Things, dus niet te veel gezeur ;-)




En dit is hoe je met een oogontsteking toch nog van Sint en Piet kan knabbelen. Hoewel... om te snoepen heb ik mijn bril echt niet nodig!!

2 opmerkingen:

Oleandri zei

Speculoos smaakt heel lekker bij Gin in Tonic ;-)

Rudy Van Halle zei

toppy Yannick.

Welkom bij de club, niet opgeven zenne