zondag, april 13

Ground fourty

13 april 2008 is Dag van het Erfgoed. Haha, schitterend gekozen. Mij mogen ze ook met zorg behandelen en verwennen vandaag en dan binnenkort restaureren!
Slecht geslapen al drie nachten op rij, ik krijg nooit die wallen op tijd weg, wat ga ik aantrekken, hoe moet ik me gedragen, moet ik hier alles nog schoonmaken, wie komt er vandaag, wie ga ik zien, paniek... bestaat er zoiets als verjaardagsstress?


Een onverwacht en pracht van een kado. Ik heb wel voldoende tips gegeven de laatste weken, maar toch, ik ben van mijn melk. De 7 vette jaren zijn begonnen xxx


We nemen het veerbootje voor een rustige brunch met ons gezinnetje. En opeens... staan er daar 40 vrienden en vriendinnen om mee te eten en te vieren. Ik ben er niet goed van, maar vind het fantastisch. Relax... enkel nog genieten en alles over mij laten komen. Wie mij kent, weet dat dat moeilijk is, maar het is gelukt. Ik heb van elke minuut genoten: van het ontbijt/brunch/middagmaal, de attenties, de bling bling en het terrasje achteraf. Merci allemaal!!


Het is me het verjaarDAGje wel geweest. All seasons in one day. Mijn gevoelens gaan mee met het weer en ik vrees dat ik weer een onrustige nacht tegemoet ga, maar dat is dan omdat mijn hoofd zo vol zit met emoties. Het is inderdaad erger om 40 te worden dan om 40 te zijn met zo'n geweldige vrienden. Alvast één voornemen voor de komende 40 jaar is het koesteren van die familieleden en vrienden!

1 opmerking:

Anoniem zei

Proficiat! hier lang niet geweest, vandaag wat laat.