donderdag, januari 10

Turnbrigade en After Gym

De lovehandles en andere vleesrollekes na de culinaire uitspattingen van de voorbije dagen/weken wegwerken, solidair in groep, wat rekken en strekken, met behulp van deze marteltuigen. Mmmmpf, aaaah, *zucht*...

En dan de welverdiende After Gym, het turntrio van deze week was aangegroeid tot een sextet van gezellig keuvelende madammen. Onderwerpen deze week: de voorbije vakantie en de eerste werkdagen, de aanwinsten en de plannen voor de soldekes, kookblogs en lekker eten én goede voornemens met de agenda erbij om wat CULTUUR in te plannen.

5 opmerkingen:

Oleandri zei

Gecombineerd met zwemmen gisteren - voor de eerste keer sinds meer dan een maand - voel ik het nu toch wel in mijn armpjes ;-)

mamamia zei

Gecombineerd met een professionele nieuwjaarsreceptie waarbij ik ongeveer 6km heb afgestapt om alles te checken in de zaal én gecombineerd met hapjes en drankjes heffen, voel ik het in armen én benen! Wanneer doen we nu eens een saunaake *°-°* ?

Webmaster zei

Je hebt op de nieuwjaarsreceptie van vandaag niet veel gemist hoor. Algemene sfeer: een hoop varkens rond hun trog.
Al een beetje beter?

Webmaster zei

Trouwens, ga jij naar de receptie van Technopolis?

mamamia zei

Ik hou niet zo van recepties, precies om jouw beschrijving van vandaag te vermijden!
Mensen waarmee ik een glas wil drinken, die weten me wel te vinden of zoek ik zelf wel op... vandaar de after gym met de turnbrigade en spontane shopping tussen de middag!?
En ja, wat bijgeslapen en mezelf wat verwend vandaag, zodat ik er weer tegenaan kan
xx doei