zondag, maart 16

33 to give or to throw out


Een leuk neveneffect van 333 of 33-projecten is het snuisteren in je eigen spullen. En om mee te gaan in het opruimen, sorteren, nakijken en misschien zelfs weggooien van de ballast. Zo ben ik deze week begonnen aan de lenteschoonmaak van mijn make-upspulletjes. Ik ben al enkele jaren allergisch aan alles wat te kort bij mijn ogen komt of mijn huid te veel verstopt. Ik krijg boebels en schilfertjes van fond de teint, oogpotloden en oogschaduw... en van sommige verzorgings- of zonneproducten.


Dus ik ben met de grove borstel door mijn make-upzakjes gegaan en heb een deel om weg te geven en heel wat om weg te gooien. Zie hier het resultaat van Make-up 33: als je iets ziet wat je wel aanstaat, mailtje of smsje of opmerking ;-)

Geen opmerkingen: