vrijdag, december 5

Jaartje rond geblogd


En daarmee zijn we weer in de donkere, maar gezellige eindejaarsperiode aanbeland. Met de eerste sneeuw al in november, de sint, de kerstman -in deze volgorde alstublieft!- etentjes, pakjes, nieuwjaarsbrieven...

Ik begon deze blog een jaar geleden met enkele favoriete dingen des levens.
Mijn voorliefde voor chocola, warme dekentjes in de winter, pateekes, quality time met vriendinnen en detectivereeksen op tv zijn gebleven. Er zijn ook enkele nieuwe gezelschapsspelletjes bijgekomen, die gelijke tred houden met de vorderingen op leesgebied en de motorische ontwikkeling van onze jongste.

Ik heb er rond mijn 40e verjaardag nog wat favorietjes aan toe gevoegd in een kleurrijke fotoreeks. En in de loop van dit jaar, heb ik gemerkt wat ik echt graag doe: bloggen en creatief zijn met foto's.
Dat komt goed uit, want ik wil zeker voortdoen met deze blog. En ik hoop dat jullie er mee van genieten. Meteen het eerste goede voornemen voor het nieuwe jaar!

Ai ai, bij het herlezen van die voornemens (heel wat rond nieuwjaar, maar ook bij mijn midlife), merk ik dat er nog veel werk aan winkel is in 2009. Vooral op sportief vlak, blonk ik niet uit dit jaar. Nog drie weken tijd om 2008 met enkele rolletjes minder af te ronden...


*^-^*

Geen opmerkingen: