vrijdag, februari 29

Was dit een echte schrikkeldag?


Wat ik aangevangen heb met deze extra dag:

* eerste nacht na 5 dagen doorgeslapen, wegens ziek kind
* schoonouders verlost van ziek kleinkind
* met ziek kind voor tweede keer deze week naar dokter gereden
* met ziek kind naar ziekenhuis gereden om 'foto's van zijn skelet' te laten maken
* niks te zien op radio van de longen *oef*
* radio terug naar dokter gebracht, die bevestigde dat er niks te zien was
* naar apotheker gereden en naar bakker
* 2 wasjes gedraaid
* soep gemaakt met biogroenten (groene selder, venkel, erwtjes)
* medicatie in ziek kind gestopt ; soep geen succes ; boke met salami wel
* ziek kind in bed gestopt
* bloembollen zien uitkomen: krokussen en zelfs tulpen komen al piepen
* zelf klein dutje gedaan
* keelpijn bedwongen met sloten thee
* en enkele cakejes daarbij
* terwijl ziek kind niets wil eten
* onpedagogisch verantwoord tv opgezet
* wel op de verantwoorde zender voor kinderen
* zomertrends in Knack gespot (zuurstokkleurtjes, harembroek)pfft weet het niet goed
* dromen over buikspieroefeningen ipv doen
* pizza gemaakt
* soep opgewarmd
* biobroccoli met krieltjes klaargemaakt
* man met keelpijn eindelijk aan tafel gekregen
* meer dan voor mij goed is gegeten, wegens geen culinair succes bij man en kind
* nog meer medicatie in kind gestopt
* ziek kind krijgt aanval van opruimwoede ; medicatie werkt ; bravo!
* kind in pyama gestopt en daarna in bed
* nog meer televisie opgezet
* op verantwoorde zender voor volwassenen
* China voor beginners (her)bekeken
* Dirk Draulans op zoek naar panda hield mij wakker, man niet
* De fanfare van honger en dorst heeft het nipt gehaald van Will Ferdy & Jo Leemans met hun kleine café aan de haven
* De fantastische tekst van Lieven Tavernier tegenover een vertederend, maar beetje vals duet *jaja, ik durf dat zeggen*
* SOLD ontdekt, over scrupuleuze immobiliënmakelaars
* Nog een rondje bloggen op deze extra dag in 2008
* onbetaalde dag, maar dat is vrijdag voor mij altijd, 4/5 Desperate Housewife dag weet-je-wel
* Desperate ga ik niet slapen
* Voor mij is elke dag een extra dag
* want wat is dat voor zever van die extra schrikkeldag: zoveel geld verloren, zoveel energie extra verbruikt, zoveel werk voor niks verzet... ik vind van niet
* Morgen komt er weer een dag
* met nieuwe wasjes en plasjes, snottebellen, hoestsiroop, keuken- en andere kunsten, verhaaltjes, mopjes, plannen voor weekendjes, feestjes, vakantie...
* hopelijk begint die nieuwe dag niet op een onchristelijk uur
* Slaapwel xxx

Geen opmerkingen: