zaterdag, november 17

Mag ik jullie voorstellen aan onze dochter... Lisa!!

niet onverwacht voor wie op de marginale party deze zomer mijn dikke buik zag ;-)


Lisa is een weekend op bezoek en de jongste (nu de oudste) mag er zich over ontfermen. Op zijn manier... hij kleedde ze om in prinsessenkleed en later in pyama, moest haar tanden poetsen en ze mocht naast hem slapen vannacht.

Maar die klaspop meenemen naar "brevettendag" in de turnkring, dat ging hem wat te ver. Dus had ik een brave dochter als extra supporter bij me. "GĂȘnant" natuurlijk... dat is afgaan bij de vrienden, maar ik mocht toch foto's maken.
En nu is hij alleen gaan klimmen en zit Lisa flink op haar valiesje te wachten op haar grote broer.


Gelukkig plast dat ding niet en zet geen keel open, want dat zou ook voor ons een hele aanpassing zijn!

Geen opmerkingen: