zondag, januari 2

Konijn met muts

Zoals in de goeien ouwen tijd nog eens konijn gegeten met nieuwjaarsdag (bij ons met dagje vertraging wegens broer met kater en bibi met suizend oor). 't Heeft gesmaakt, dankumamaatje! En een partijtje zeeslag hoort er ook bij...

's Avonds een muts beginnen breien tegen honderd per uur. Een zakske eigenlijk met twee gaatjes erin.
Inspiratie via vriendin V. uit H. die me op weg zette naar deze fantastische blog van een bezig bijtje dat naar dezelfde geweldige werkplek blijkt te sporen en de muts op één heen- en terugreis heeft gebreid.
Morgen zien jullie mijn versie van Zsa Mask met naalden 5 en dubbele breiwol (restje bruin en wit, wegens niet kunnen wachten tot de winkels open zijn).

Als 't lukt krijgen de eerste twee die reageren zo'n boevenmuts op bestelling!
*eens kijken of ik nu wat reactie krijg op deze blog*

Ik wens jullie een gebreide-muts-gezellig-warm 20!! en neem me voor terug wat meer te bloggen, breien, boterkoekjes bakken en nog vanalles met een B.

1 opmerking:

Unknown zei

Eerste reactie! Maar ik ga het eerst lekker zelf proberen, ik krijg er meteen zin. Maar pas op, als het me niet lukt, kom ik die gratis muts toch opeisen, hoor! (of tenminste een beetje brei-uitleg) ;-)