vrijdag, februari 12

Dikke truiendag en winterprik vier


Al van sinds de eerste winterprik zijn intrede deed, is het elke dag dikke truiendag bij mij. En dikke fleecedag en warme dekentjesdag. Als ik niet moet werken, sluit ik me binnen op -nadat ik sneeuw en ijs heb getrotseerd om de jongste naar school te brengen- met een kop thee en boekskes of boeken. Vandaag zet ik de verwarming ook nog een graadje lager (nog 1 lager, want we zetten al op minimum en comfortgevoel is verdwenen vandaag); dat worden twee fleecedekentjes, ook overdag! Maar met mijn mooie uitzicht vanuit de zetel en mijn Zweedse detective met journaliste Annika in de hoofdrol is zo spannend dat ik de kou -bijna- niet voel.



Nog meer tips om de natuur, de biodiversiteit, het klimaat én je portemonnee te sparen www.biodiv2010.be.

Geen opmerkingen: